Reacties

Naam Reactie Datum
Joop Hallo jonge lui, fijn dat het jullie goed gaat. Ik… 8 jul. '18
Ria Pons Leuke foto van jou, Elly! 🙂 7 jul. '18
Joke en Jan van Orsouw Hallo bikkels, heb eerst even jullie avonturen "bij… 6 jul. '18
Titia Jeetje zeg, dat was een zware dag 4 juli, maar die… 6 jul. '18
Wil Vollering Dat zijn weer ontberingen die jullie tegenkomen, maar… 6 jul. '18
Jan Zo da’s een pittig tochtje (petje af en snel weer… 6 jul. '18
Astrid en Kees Tsjongejonge lui, dit is al afzien en dan hoor ik… 5 jul. '18
Paula Terwiel Ik volg jullie verhalen wel,maar kom er bijna niet… 5 jul. '18
Joop Het is alweer een mooi verhaal. Om met een dichterlijke… 5 jul. '18
JOKE EN HANS jammer dat de asperges al op zijn in limburg smaken… 4 jul. '18
Wil Vollering IJsklontjes met wijn; klinkt goed. Een verdiend geschenk… 4 jul. '18
Fred van Gooswilligen Geweldig verhaal weer, ook dat van het "songfestival"… 4 jul. '18
Tosca Lieve Elly en Marien, fijn dat ik weer deelgenoot… 3 jul. '18
Jan Zie nu jullie berichten. Vakantie gehad met nauwelijks… 3 jul. '18
John en Marian Hoi Luitjes, Jullie zijn weer goed bezig, maak er… 3 jul. '18
Ria Pons Jullie zijn al even onderweg, maar ik wens jullie… 2 jul. '18
Karin van der Horst Prachtig verhaal weer 😅 Veel fietsplezier!! 2 jul. '18
Arnold en Thea van Dinther Wij wensen jullie heel veel interessante, mooie en… 30 jun. '18
Fred van Gooswilligen Kijk het eerste verhaal, leuk hoor, mooie camping,… 30 jun. '18
Marja en Edward Leuk dat we jullie weer kunnen volgen met deze reis… 23 jun. '18
Astrid en Kees We verheugen ons nu al op jullie avonturen en wensen… 22 jun. '18
Fred van Gooswilligen leuk, zal mooie tocht worden, beetje korter dan de… 22 jun. '18
Joke en Jan van Orsouw Leuk dat er weer een reis blog opgezet is. Toevallig… 22 jun. '18
Elly en Jaap Een mooie manier om in Langres terecht te komen. Met… 22 jun. '18
Arnold en Thea van Dinther Ja en wij wonen in West Maas en Waal , ga nog eens… 21 jun. '18