We zijn okay

15 maart 2019 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Uurtje geleden is een schietpartij geweest in moskeen te christchurch.

WIJ ZIJN OKAY... niets van gemerkt ...waren wel in de stad... winkels sloten vroeg en demonstratie van schooljeugd ivm klimaat werd vrij snel beeindigd.

1. Titia:
    15 maart 2019
    Gelukkig maar! Hoorde het nieuws inderdaad opde radio en moest gelijk aan jullie denken!

Geniet van jullie laatste dagen en goede vlucht naar huis zondag.
    Groetjes Titia
  2. Joop:
    15 maart 2019
    Hallo luitjes, ik ben blij te horen dat jullie buiten schot gebleven zijn. Geweld in deze wereld is een ramp. Mijn gedachten zijn bij de nabestaanden van de slachtoffers. Ik wens jullie, ondanks deze ramp, nog een aantal fijne dagen toe. Joop
  3. JOKE EN HANS:
    15 maart 2019
    Ook net op de radio gehoord dat er narigheid was in Christchurch..
    Daar ook dus zitten mensen met rare gedachten! Jammer zo de reis te moeten afsluiten.
    Goede terugreis en veilig thuis.
    Hopen jullie gauw te zien. Liefs uit Klarenbeek.
  4. Jan & Ineke:
    15 maart 2019
    Moest direct aan jullie denken. Gelukkig niet betrokken bij dit verschrikkelijke gebeuren.
    Probeer gewoon door te gaan met jullie bijzondere reis.
    Groetjes, Jan
  5. Annie:
    15 maart 2019
    wat leven toch in een wereld van geweld maar jullie moeten gewoon maar van de laatste dagen blijven genieten .
    goede terugreis gewenst .
    tante annie
  6. Fred van Gooswilligen:
    Gelukkig
  7. Charles en Monique:
    15 maart 2019
    Zag net de persconferentie. Fijn dat jullie er niets van gemerkt hebben. Gelukkig is het aan het eind van jullie reis. Ik wens jullie vast een goede terugreis.
  8. Maddy:
    15 maart 2019
    Hoi Marien en Elly, heb het nieuws van de schietpartij ook gehoord. Gelukkig hebben jullie er niets van gemerkt. We wensen jullie een goede thuisreis. Geniet van alle mooie herinneringen! Als jullie in NL aankomen vaar ik er net uit....! Weekje met de Zonnebloem weg. Groetjes, Dirk, Maddy en Pim
  9. Jan en Joke van Orsouw:
    15 maart 2019
    Hoi Elly en Marien, ja als je zo'n bericht hoort op het nieuws, moest ik aan jullie denken. Weer heftig nieuws. Maar "gelukkig" hebben jullie er niets van gemerkt, ondanks dat je daar bent. Geniet nog van de laatste dagen!! We wensen jullie een goede terugreis naar Nederland. Groeten Jan en Joke
  10. Arnold en Thea van Dinther:
    15 maart 2019
    Hoorde het nieuws op radio en tv, 1e gedachte aan jullie , rare wereld en rare mensen maar genieten jullie nog maar even van het prachtige land en de goede mensen die er ook wonen !
  11. Paula Terwiel:
    15 maart 2019
    Aparte week voordat je naar N Z ging en nu een gewelddadige afsluiting.En dan terugkomen op Monique’s verjaardag en de laatst🥝 zien.Tijdens de ✈️ reis genoeg om te overdenken. Goede reis.
    Liefs,Paula
  12. Elly en Jaap:
    15 maart 2019
    Fijn te lezen jullie niets van De schietpartij hebben meegemaakt. Geniet nog maar van 't restje vakantie.
  13. Clare:
    15 maart 2019
    Feeling for you being in NZ at such a time. I'm sorry your trip is ending this way. But glad you are safe.
  14. Frans en Fabiola:
    16 maart 2019
    What een zieke mensen Lopen er rond op deze aardkloot. Gelukkig is het aan jullie voorbij gegaan.
    Geniet lekker verder van jullie trip.