2662

8 juli 2017 - Santiago de Compostela, Spanje

Kilometers staan er op onze tellers...dat is inclusief alles...verkeerd rijden...naar de super etc.

Vandaag nog een keer helemaal suf geklommen...lijkt wel of de auteur vd route ons aan het einde toch nog even wilde afknijpen...mislukt...we hebben het gehaald...

Om ca. 17.15 aangekomen ....pelgrimsbureau is al dicht...morgenochtennf gaan we...zoeken naar het juiste hotel duurt even...sommige straten lopen hier ook verticaal....pffff

Aankomst gevierd met cava en tapas....

Plannen zijn om overmorgen naar finisterre te fietsen...we kunnen onze fietsen daar aanleveren voor transport naar huis...maandag 17e vliegen we naar Amsterdam.....

@ joop & jaap fijne reis...misschien een borrel in santiago?

@ nicoline ; tandem ?

@ paula bedankt voor je lieve reacties...dat van die sherrykuur was cabaret ik neem het terug ;)

Onze reis gaat nog even door naar het einde van de wereld....

1. Paula:
    9 juli 2017
    Hele grote proficiat! Ik zal Tony voorstellen om volgend jaar samen op de duofiets dezelfde reis te maken. Wat een bekijks dan.We zullen er lang over doen,want iedereen wil onderweg alles van ons weten.
    Geniet van deze week,want voor je het weet ben je weer aan het werk. Lieve groet,Paula
  2. Frans Willemse:
    Hallo Elly en Marien

Van harte gefeliciteerd met jullie aankomst in Santiago de Compostela ! Met veel plezier (en soms wat ontcijferen :)) hebben we uw reisverhalen gelezen ! Jullie hebben wel een en ander beleefd !
    Geniet nog van de komende week in Spanje ! Het ga jullie goed!
    En ... wie weet .... tot ziens !
    Altijd welkom in B&B Simpel&Goe (waar het vandaag ontzettend druk wordt; toeristische opendeurdag georganiseerd door VVV Rijkevorsel met +/- 300 deelnemers)
    Vriendelijke groeten
    Greet en Frans
  3. Titia:
    9 juli 2017
    Gefeliciteerd kanjers! Jullie zijn er! Chapeau hoor, nu nog even heerlijk genieten en uitrusten daar voordat jullie terug vliegen naar NL. De verhalen waren weer leuk om te lezen en foto's mooi om te kijken. Bedankt voor het "mee" reizen. Groetjes Titia.
  4. Charles:
    Geweldige prestatie (weer)!
    Wij hebben zelf ooit ook een trip van een dikke 2500 km gedaan. Dat was alleen bij lange na niet met zoveel bergen en heuvels in het parcours als jullie hebben getrotseerd. Proficiat!
    Geniet nog van de laatste en waarschijnlijk waar rustiger wel.
    Groeten , Charles en Yvonne
  5. Joop:
    9 juli 2017
    Felicidades peregrinos!! Heel stoer dat jullie er zijn. De tapas ziet er verrukkelijk uit. Het kan zijn dat Jaap en Joop in deze tent diverse keren hebben gefrequenteerd. Het valt mij tegen dat de kathedraal nog steeds in de lappen en steigers staat. Finistera is een mooie lokatie om de reis te beeindigen.
    Ik wens jullie een goede thuisreis toe
    Joke en Joop
  6. Fred van Gooswilligen:
    9 juli 2017
    He jullie zijn er, mooi en goed gedaan beide, jammer dat de mooie en herkenbare verhalen ophouden, maar nogmaals gefeliciteerd met deze geweldige prestatie,
  7. Annie:
    9 juli 2017
    ja hoor het is gelukt geweldig ,nu maar even genieten zonder de fiets en een goede thuiskomst gewenst
    groeten oom piet tante annie
  8. Jan:
    9 juli 2017
    Felicitaciones. Geweldig gedaan. Geniet nog van de " vrije" dagen in Spanje. Mooie tour de france benen trouwens.
  9. Arnold en Thea van Dinther:
    9 juli 2017
    Gefeliciteerd met het bereiken van jullie doel ! Geniet nog even van jullie nu echte vakantie, geef de fietsen en jullie benen even wat rust, dat hebben ze verdiend ! Bedankt voor de mooie reisverhalen, wij hebben er van genoten XX
  10. Ria Pons:
    9 juli 2017
    Gefeliciteerd, jullie hebben het gehaald, hartstikke goed! Bedankt voor alle mooie verhalen van de afgelopen weken. Maar nu wordt het tijd om jullie benen rust te geven. Geniet van de komende week, fijne vakantie!!!
  11. John en Marian:
    9 juli 2017
    Wat mooi te lezen dat het jullie is gelukt! Geweldig! Geef de beentjes een beetje rust en nog hele fijne vakantiedagen. Goeie terugreis met vele mooie herinneringen.
    Groetjes John en Marian
  12. Wil:
    9 juli 2017
    Prachtige prestatie! Heel erg leuk dat ik mee mocht lezen. Ik zie jullie binnenkort vast wel weer op de sportschool. De home-trainer kunnen jullie de komende maanden overslaan.
  13. Astrid en Kees:
    9 juli 2017
    Wederom petje af!! Nu lekker uitrusten en verder genieten!
  14. Frans en Fabiola:
    9 juli 2017
    gefeliciteerd, knap gedaan hoor, hele prestatie. Het was weer leuk om jullie avontuur te volgen. Even rustig aan doen en een goede terugreis.
  15. Marja en Edward:
    10 juli 2017
    Gefeliciteerd!!! Nu een weekje vakantie vieren zonder fiets.
  16. Paulien:
    10 juli 2017
    Fantastisch gedaan wat een prestatie!! Geniet nog maar even van dit geweldige succes.!!
    IK heb met veel plezier jullie belevenissen gelezen:)
  17. Sandra:
    10 juli 2017
    Zo dat was nog eens een reis! Gefeliciteerd!! een dikke pluim voor jullie allebei....knap gedaan!
  18. Ernst:
    12 juli 2017
    Gefeliciteerd, geweldig, overdonderend, uitmuntend, profietsciat, klasse, memorabel, beregoed, heftig, onalledaags, bijzonder, verbluffend, reusachtig, formidabel, bruut, sensationeel, ongekend, buitengewoon, gigantisch, enorm, xtreem, grandioos, duizelingwekkend, stoer, overweldigend, fabuleus, wreed, indrukwekkend, ijzersterk, opzienbarend, gaaf, fantastisch, werelds, fenomenaal, magistraal, uitzonderlijk, ik heb er geen woorden voor.
  19. Maddy:
    13 juli 2017
    Ola! Gefeliciteerd, jullie hebben het maar weer mooi gedaan! Echt knap hoor! Geniet nu nog maar even van de resterende dagen. Even lekker rondkijken in de omgeving. En een goede terugreis de 17e! Enne, wanneer komt jullie reisgids uit? Groetjes, Dirk, Maddy en Pim.