Money money money.....

1 september 2015 - Oud-Beijerland, Nederland

Beste Allemaal

We hebben de afgelopen dagen het geld geteld en ook werden er op het laatste moment nog donaties ontvangen of toegezegd. De (spaar) potjes op werk,sportschool  en kapperswinkel opgehaald...

We hebben op dit moment een bedrag van 2267,62 euro  op de rekening staan.

In overleg met beide stichtingen gaan we dat ergens de komende dagen storten of overdragen.

Dat betekend dus dat we bijna een euro per afgelegde kilometer hebben binnengehaald...

We willen allen die hebben bijgedragen met giften- groot of klein heel hartelijk bedanken !

Voor ons is de missie helemaal geslaagd !

money

1. Wil Vollering:
    1 september 2015
    Mooi resultaat voor prachtige doelen. Blijf nog maar even genieten van alle belevenissen.
  2. Charles:
    2 september 2015
    Mooie presentatie zowel de reis als het opgehaalde geld!
  3. Fred van Gooswilligen:
    2 september 2015
    mooi, daar kunnen jullie (we), weer veel mensen gelukkig mee maken
  4. Jan:
    2 september 2015
    Dat is een mooi bedrag. Alle ontberingen verdwijnen zo naar de achtergrond en de mooie dingen blijven hangen. Nogmaals goed gedaan.
  5. Annie:
    2 september 2015
    nog steeds onder de indruk en nu een prachtige opbrengst. moet een fijn gevoel zijn.
  6. Ineke Veldboer:
    Ha Elly en Marien,
    Vinden jullie het leuk om langs te komen op kantoor op de Abel Tasmanstraat 79 in
    Rotterdam om jullie verhalen te horen ?
    Als jullie willen even Kees mailen of bellen
    [email protected] of 0612559999
    Groetjes
    Ineke en Kees
  7. Elly.v.d.Zanden:
    2 september 2015
    Geweldig lieve mensen dat jullie dit hebben bereikt klasse.Fam.v.d.Zanden
    Delfgauw.
  8. Angela Vita:
    2 september 2015
    Top gedaan hoor met een mooi resultaat! Voor twee mooie doelen.
    Bedankt dat we jullie mochten volgen!
    Groetjes, Angela.
  9. Martin Walbeek:
    3 september 2015
    Halle Marien en Elly,
    Wat hebben jullie een geweldig resultaat bij elkaar gefietst.
    Gefeliciteerd met dit succes
  10. Angélique van Dinther:
    3 september 2015
    Jullie zijn toppers!!! Wat zal Monique trots op jullie zijn!!!
  11. Paula Terwiel:
    4 september 2015
    Ben vandaag thuis gekomen,dus ik kon niet eerder reageren. Wat een byzondere mensen zijn jullie. Mooi,dat we jullie konden volgen zonder ontberingen,die jullie hebben ondergaan. Het zal wel even duren,dat jullie weer aan het gewone leven kunnen wennen. Dat geldt voor mij ook als je snapt wat ik bedoel.maar het gaat lukken.Lieve groeten,Paula
  12. Nienke & Maikel:
    7 september 2015
    Hartstikke mooi! Daar zullen ze blij mee zijn. En zijn jullie nu aangestoken door het fiets-virus? Behalve nagenieten van de tocht groeit er bij ons alweer stiekem een nieuw plannetje; iets met de Noordkaap ;-).
    Mochten jullie nog een keer in de buurt van Leiden fietsen, stuur even een berichtje!
  13. Tilly Vermeer:
    17 september 2015
    Goed gedaan zeg! Wat een prachtig bedrag hebben jullie bij elkaar gefietst.
    Mooi verhaal met mooie foto's. Ook speciaal de foto's van Florence.
    In mei ben ik daar geweest. Mooie stad.
    Groetjes vanuit Gouda,
    Tilly