Reacties

Reacties 1 - 50 van 115

Naam Reactie Datum
Arnold en Thea van Dinther Wat een naar einde van een prachtige vakantie ! Hoe… 17 mrt. '19
Fred van Gooswilligen Op afstand genoten, van jullie vakantie, en de bijbehorende… 16 mrt. '19
Frans en Fabiola What een zieke mensen Lopen er rond op deze aardkloot.… 16 mrt. '19
Jan en Joke van Orsouw Hoi Marien en Elly, nou … dan is daar toch het einde… 16 mrt. '19
Astrid en Kees De reisverhalen met de fotoboeken van Kim ernaast… 16 mrt. '19
Clare Feeling for you being in NZ at such a time. I'm… 15 mrt. '19
Elly en Jaap Fijn te lezen jullie niets van De schietpartij hebben… 15 mrt. '19
Paula Terwiel Aparte week voordat je naar N Z ging en nu een gewelddadige… 15 mrt. '19
Arnold en Thea van Dinther Hoorde het nieuws op radio en tv, 1e gedachte aan… 15 mrt. '19
Jan en Joke van Orsouw Hoi Elly en Marien, ja als je zo'n bericht hoort… 15 mrt. '19
Maddy Hoi Marien en Elly, heb het nieuws van de schietpartij… 15 mrt. '19
Charles en Monique Zag net de persconferentie. Fijn dat jullie er niets… 15 mrt. '19
Fred van Gooswilligen Gelukkig 15 mrt. '19
Annie wat leven toch in een wereld van geweld maar jullie… 15 mrt. '19
Jan & Ineke Moest direct aan jullie denken. Gelukkig niet betrokken… 15 mrt. '19
JOKE EN HANS Ook net op de radio gehoord dat er narigheid was in… 15 mrt. '19
Joop Hallo luitjes, ik ben blij te horen dat jullie buiten… 15 mrt. '19
Titia Gelukkig maar! Hoorde het nieuws inderdaad opde radio… 15 mrt. '19
Fred van Gooswilligen Alweer een prachtig verhaal en dito foto's, bekende… 13 mrt. '19
Elly en Jaap Wat een geweldige reis maken jullie. We genieten van… 12 mrt. '19
Adrie en Hannie Prachtig. Wat genieten jullie daar. Een reis om nooit… 12 mrt. '19
Clare Have just enjoyed catching up as I was a bit behind… 12 mrt. '19
Joop Mooi verhaal. Ik hoop dat jullie nog veel van deze… 10 mrt. '19
Ria Pons Geweldig, wat een mooie natuur! 8 mrt. '19
Peter Terwiel Copy what Bill just said 7 mrt. '19
JOKE EN HANS Leuk, mooi, prachtig, indrukwekkend zelfs overweldigend,… 6 mrt. '19
Bill terwiel Every installment seems better than the previous one.… 6 mrt. '19
Jan en Joke van Orsouw Hello globetrotters..... Heerlijk om weer even weg… 4 mrt. '19
Renée Gerretse Wat een leuk verslag weer. Prachtige foto’s van… 4 mrt. '19
Jan en Petra Wat een mooie foto's weer. Prachtige reis ! Groetjes… 4 mrt. '19
Paula Terwiel Wat zijn er veel kleuren blauw,prachtig.ik moet wel… 4 mrt. '19
Joop Wat een weelde dat jullie dit allemaal mogen en kunnen… 4 mrt. '19
Fred van Gooswilligen Wat een plezier om jullie verhalen te lezen, beetje… 3 mrt. '19
Maddy Waw, dat uitzicht vanaf jullie plekje voor de mobile… 28 feb. '19
Jan en Petra Wat een mooie reis maken jullie ! Lekker genieten… 28 feb. '19
Joop Tis wel genieten daar down under. Enige gelijkenis… 28 feb. '19
Wil Vollering De lucht in NZ HEBBEN EEN SLECHTE UITWERKING OP JE… 28 feb. '19
Wil Vollering Telkens lees ik dat de familie geweldig voor jullie… 28 feb. '19
Arnold en Thea van Dinther Wij hebben wel mooi weer (nog een dagje) maar ja,… 27 feb. '19
JOKE EN HANS leuk om jullie verhalen te volgen en de foto's… 26 feb. '19
Jan en Joke van Orsouw Wat hebben jullie al veel gezien en beleefd. Heerlijk… 25 feb. '19
Bep Vita Heb net met jullie moeder Aa Heb snet me TU ? Heb… 24 feb. '19
Joop Elly en Marien, het zijn steeds mooie en interessante… 24 feb. '19
Bill terwiel Well, it looks as though you two are really enjoying… 23 feb. '19
Fred van Gooswilligen Geweldig verhaal weer, mooi dat wanneer je je reactie… 22 feb. '19