Santiago Revisited

22 februari 2017 - Oud-Beijerland, Nederland

Beste allemaal

Elly en Ik zijn bezig met het voorbereiden van een (volgende) fietstocht in 2017. De bedoeling is om naar Santiago de Compostella te gaan ; een re-visit na precies 10 jaar. Destijds in 2007 hebben Elly en ik een "plechtige" belofte gedaan om daar nog eens terug te keren, waarbij het de bedoeling was de gehele route te voet af te leggen vanuit Nederland.

We zijn 10 jaar verder-, ouder- en zijn beiden een knieblessure rijker... dat heeft er voor gezorgd dat we van het lopen af hebben moeten zien. Echter we zijn in die 10 jaar ook 2 mooie fietsen rijker geworden die dus nu mooi van pas komen.

geplande vertrekdatum is 1 Juni 2017.

Zoals jullie  wellicht gemerkt hebben vanavond (?) ben ik weer aan het "pielen" gegaan op ons (oude) blogadres waarbij ik per ongeluk een testberichtje naar de mailinglijst van onze Rome reis heb gezonden. (en heb dat gelijk weer verwijdert, met als gevolg dat als je het bericht wilt lezen je een een vreemd "verdwaal" berichtje kreeg te zien..... enfin... excuus daarvoor.

Mocht je niet geinterresseerd zijn in onze fietsverhalen ... schroom niet om je af te melden of mail ons desnoods even te dan pas ik eea handmatig aan.

Binnenkort hopen we eea weer op orde te hebben fijne avond verder !

1. Ineke gravesteijn:
    22 februari 2017
    Hoi mensen,jullie hebben weer een sportief voornemen! Wij wensen jullie veel succes met alle voorbereidingen en vinden het leuk om op de hoogte te blijven van jullie belevenissen. Groetjes uit Lommel!
  2. Marja en Edward:
    23 februari 2017
    Ook wij wensen jullie succes met alle voorbereidingen en kijken nu al uit naar alle
    reisverhalen ,geschreven door Marien
  3. Jan:
    23 februari 2017
    Mooi vooruitzicht. Kijk uit naar jullie ervaringen en verhalen.
  4. Arnold en Thea van Dinther:
    23 februari 2017
    Wat geweldig, we zien uit naar jullie reisverhalen ! Op onze leeftijd kunnen wij dit zelf niet meer maar "zien" op deze manier toch heel veel ! Veel succes met de voorbereidingen.
  5. Fred van Gooswilligen:
    23 februari 2017
    Zo dat is mooi, kan het weten, heb hem ook gefietst in 2014, nou graag hoor en lees ik jullie verslag.
  6. Astrid en Kees:
    23 februari 2017
    Wat een goed streven weer, we hebben gesprekstof zat 11 maart!!
  7. Carla:
    23 februari 2017
    Leuk!!!!!! Zouden wij ook graag doen!!!!!!!
  8. Lisa v Dinther:
    24 februari 2017
    Wat leuk, ik kijk naar de verhalen uit en ik wens jullie veel plezier met de voorbereidingen! Liefs van mij Xx
  9. Paula:
    24 februari 2017
    Wat geweldig,wanneer gaat de reis beginnen.Eigenlijk is de reis al begonnen met alle voorbereidingen.
  10. Charles:
    26 februari 2017
    Wat een mooi plan weer. Succes met de voorbereidingen!
  11. Wil Vollering:
    2 maart 2017
    Weer een geweldige uitdaging die zeer inspannend zal zijn. Niettemin een mooi besluit en een begin van weer een mooi avontuur. Succes met de voorbereidingen en een reis toegewenst zonder lekke banden :)
  12. Paula:
    2 maart 2017
    Heb 24 febr. al geschreven. Succes met alles
  13. Marjan Blümer:
    22 mei 2017
    Hoi allebei, ik neem jullie blog mee in de nieuwsbrief van mei, die gaat deze week nog de deur uit. Alvast heel veel plezier en goede reis. Doe het rustig aan want tijd zat.
    Groetjes, Marjan
  14. Ruud:
    23 mei 2017
    Ik wens jullie een veilige tocht toe met mooie ontmoetingen.
    Zelf heb ik ook in 2007 gefietst en zou 1 juli deze zomer weer gaan helaas heeft een armblessure een te lang herstel nodig daarom zal ik in gedachten met jullie meereizen .
    Vaya con Dios
    groeten Ruud
  15. Charles:
    23 mei 2017
    Het wordt vast en zeker weer een mooi avontuur. Geniet er vooral van!
    'Have a safe trip'
  16. Elly en Jaap:
    23 mei 2017
    De voorbereidingen zitten er 'op'. Alle goeds gewenst voor de komende loopdagen.
  17. Walter van Kersbergen:
    31 mei 2017
    Hallo, veel succes met jullie reis natuurlijk. Ook ik ben van plan om dit jaar, maar vanaf 01 juli a.s., de St. Jacobs fietsroute via het boekje van Clemens Sweerman te gaan doen. Dat wil zeggen slechts tot de stad Tours. Ik ben zo ie zo geïnteresseerd in jullie belevenissen, maar ik heb ook egoïstische redenen voor mijn reactie! Ik hoop via jullie blog recente informatie te verkrijgen over eventuele problemen/wijzigingen die jullie op de route tegen gaan komen, mits jullie deze route natuurlijk ook gaan volgen. Buon Camino