Reacties

Reacties 1 - 50 van 156

Naam Reactie Datum
Elly en Jaap Wat een fietstocht. Door eigen vakantie hebben we… 28 jul. '17
Arnold en Thea van Dinther Prachtige prestatie, prachtige reis, prachtige verhalen… 27 jul. '17
Wil Ik blijf het schrijven Marien; geef een boek uit.… 25 jul. '17
Fred van Gooswilligen Wederom mooi verhaal, fijn dat we met jullie mee mochten… 25 jul. '17
Joke en Jan van Orsouw Nou zeker petje af!! We hebben jullie verhalen weer… 24 jul. '17
Jan Petje af. Heel goed gedaan. Verder geen woorden. 23 jul. '17
Astrid&kees Jullie hebben het dan toch maar weer mooi geflikt!… 23 jul. '17
Joop Bienvenido a casa, Peregrinos robustos! Het zit er… 17 jul. '17
Paula Een laatste reactie. Misschien zijn jullie nu al weer… 17 jul. '17
Charles Jullie hebben (weer) een topprestatie neergezet. Goede… 17 jul. '17
Wil Vollering Dat is een mooie afsluiting van de enorme inspanning… 17 jul. '17
Fred van Gooswilligen Goede terugreis, jullie vliegen dadelijk terug, binnen… 17 jul. '17
Peter Mooie en stoere tocht! 14 jul. '17
Maddy Ola! Gefeliciteerd, jullie hebben het maar weer mooi… 13 jul. '17
Renée Gerretse Chapeau,sombrero, hoedje af Vond het weer heel leuk… 12 jul. '17
Elly en Jaap Een volbrachte reis. Na gedane inspanning nu de ontspanning… 12 jul. '17
Fred van Gooswilligen Je bent gewoon een held, wanneer je deze tocht hebt… 12 jul. '17
Annie goede terug reis hou het lang vast die grote knappe… 12 jul. '17
Ernst Gefeliciteerd, geweldig, overdonderend, uitmuntend,… 12 jul. '17
Joop Hallo toeristen. Het was een mooie Camino. Alles wat… 12 jul. '17
Sandra Zo dat was nog eens een reis! Gefeliciteerd!! een… 10 jul. '17
Paulien Fantastisch gedaan wat een prestatie!! Geniet nog… 10 jul. '17
Marja en Edward Gefeliciteerd!!! Nu een weekje vakantie vieren zonder… 10 jul. '17
Frans en Fabiola gefeliciteerd, knap gedaan hoor, hele prestatie. Het… 9 jul. '17
Astrid en Kees Wederom petje af!! Nu lekker uitrusten en verder genieten! 9 jul. '17
Wil Prachtige prestatie! Heel erg leuk dat ik mee mocht… 9 jul. '17
John en Marian Wat mooi te lezen dat het jullie is gelukt! Geweldig!… 9 jul. '17
Ria Pons Gefeliciteerd, jullie hebben het gehaald, hartstikke… 9 jul. '17
Arnold en Thea van Dinther Gefeliciteerd met het bereiken van jullie doel ! Geniet… 9 jul. '17
Jan Felicitaciones. Geweldig gedaan. Geniet nog van de… 9 jul. '17
Annie ja hoor het is gelukt geweldig ,nu maar even genieten… 9 jul. '17
Fred van Gooswilligen He jullie zijn er, mooi en goed gedaan beide, jammer… 9 jul. '17
Joop Felicidades peregrinos!! Heel stoer dat jullie er… 9 jul. '17
Charles Geweldige prestatie (weer)! Wij hebben zelf ooit ook… 9 jul. '17
Titia Gefeliciteerd kanjers! Jullie zijn er! Chapeau hoor,… 9 jul. '17
Frans Willemse Hallo Elly en Marien Van harte gefeliciteerd met jullie… 9 jul. '17
Paula Hele grote proficiat! Ik zal Tony voorstellen om volgend… 9 jul. '17
Jan Twee weken op reis geweest en nauwelijks wifi en internet… 8 jul. '17
Elly en Jaap Wat een uithoudingsvermogen. Geweldig. En straks wééér… 8 jul. '17
Joop Hallo kanjers, het is gelukt. Gefeliciteerd. Elly… 8 jul. '17
Wil Vollering Dat was dus weer een inspannende klimpartij; heb bewondering… 8 jul. '17
Sjef (vd Pelgrimshoever) Hoi, Deze week ben ik gastheer in Vessem samen met… 7 jul. '17
Fred Prachtig verhaal weer, met een luchtje, ongewassen… 7 jul. '17
Elly en Jaap Wat een bikkels zijn jullie. Ik geniet mateloos van… 7 jul. '17
Ria Pons Wat hebben jullie weer een mooie dag achter de rug… 7 jul. '17
Maddy Jullie gaan echt oehoerend hard zeg. Het eindpunt… 6 jul. '17
Elly en Jaap Het is afzien. Een man en een vrouw van staal. 6 jul. '17
Nicoline Leuk om alle reisverhalen te lezen. Jullie hebben… 6 jul. '17
Marja en Edward Jullie zijn KANJERS!!! Bijna jullie doel bereikt.Succes.… 6 jul. '17