Reacties

Reacties 101 - 150 van 156

Naam Reactie Datum
Paula Lekker ben jij met sherrykuur. Wat moeten de mensen… 8 jun. '17
Arnold en Thea van Dinther Nou, het verhaal komt prima door dankzij Elly's… 8 jun. '17
Fred van Gooswilligen Mooi verhaal, ook wij hadden slecht weer tijdens de… 8 jun. '17
Joop Hallo peregrinos. Bedankt voor het mooie verhaal.… 8 jun. '17
Wil Vollering Mooi verhaal weer; leuk om te lezen. Ondanks wind… 7 jun. '17
Paula Leuk weer foto's,maar moet je nu persé cimetière… 7 jun. '17
Toine Martens Dag Elly en Marien, Aan de manier waarop jullie je… 7 jun. '17
Peter Mooi verhaal lui. Succes! 4 jun. '17
Angel 3 Marien en Elly, geniet van jullie geweldige reis.… 2 jun. '17
Frans en Fabiola Wij wensen jullie heel veel plezier en geniet van… 1 jun. '17
Fred van Gooswilligen Mooi en strak voorbereid de tocht, kan met het materiaal,… 1 jun. '17
Paula Wat bedoelen jullie toch met aanpassen,wat achter… 1 jun. '17
John en Marian Wat een stoere familieleden hebben wij toch! Heel… 1 jun. '17
Carla Leuk om jullie weer 'te volgen'! Heel veel… 1 jun. '17
Wil Vollering Weer een goede training achter de rug en jullie kamelen… 31 mei '17
Yvonne Stamhuis Mooie en gezellige fietskilometers toegewenst.Vooral… 31 mei '17
Walter van Kersbergen Hallo, veel succes met jullie reis natuurlijk. Ook… 31 mei '17
Jan Volgens ons goed voorbereid. Denk nog wel na over… 31 mei '17
Arnold en Thea van Dinther Jullie hebben je uitstekend voorbereid, nu gaat het… 30 mei '17
Hans en Joke Alles onder controle. Het gaat nu echt beginnen! Wij… 30 mei '17
Titia Zo te lezen zijn jullie er klaar voor!!! De checks… 30 mei '17
Marja en Edward Veel fietsplezier en geniet elke dag van jullie reis!! 30 mei '17
Annie wat zijn toch een heerlijke .enthousiasten mensen.… 30 mei '17
Heleen Wat een vrolijk verhaal! Hele goede reis en ik kijk… 30 mei '17
Astrid en Kees Terwijl het voor jullie bijna gaat beginnen zit het… 30 mei '17
Ineke gravesteijn Zo te lezen zijn jullie super voorbereid. Mooie en… 30 mei '17
Elly en Jaap De voorbereidingen zitten er 'op'. Alle… 23 mei '17
Charles Het wordt vast en zeker weer een mooi avontuur. Geniet… 23 mei '17
Ruud Ik wens jullie een veilige tocht toe met mooie ontmoetingen.… 23 mei '17
Marjan Blümer Hoi allebei, ik neem jullie blog mee in de nieuwsbrief… 22 mei '17
Sjef (vd Pelgrimshoever) Leuk verslag. niet voor niets foto's gemaakt… 8 mei '17
Wil Vollering Mooie belevenis weer; 4 mei '17
Fred van Gooswilligen Mooi verhaal, mijn vragen van jullie vorig verhaal,… 1 mei '17
Arnold en Thea van Dinther De nodige fietskilometers alvast in de benen, komt… 30 apr. '17
Charles Klinkt als weer een mooie tocht. Succes met de verder… 29 apr. '17
Tosca Wat leuk en gezellig om te lezen. Succes met jullie… 23 apr. '17
Fred van Gooswilligen Mooie oefening, beetje koud en nat begrijp ik, ik… 21 apr. '17
Arnold en Thea van Dinther Jullie zijn echte bikkels hoor, kou , regen en wind… 21 apr. '17
Annie wat geweldig om weer te beginnen ,wij wensen jullie… 21 apr. '17
Joop Hallo Kanjers. Leuk te horen dat jullie weer goede… 20 apr. '17
Astrid en Kees We hadden het er 2e paasdag tijdens een wandeling… 20 apr. '17
Ineke Veel plezier!! 20 apr. '17
Wil Vollering Jammer dat het weer wat tegen zat; niettemin een mooie… 20 apr. '17
Carla Mooie tocht en....wat een doorzetters zijn jullie!!!!!! 20 apr. '17
Paula Heb 24 febr. al geschreven. Succes met alles 2 mrt. '17
Wil Vollering Weer een geweldige uitdaging die zeer inspannend zal… 2 mrt. '17
Charles Wat een mooi plan weer. Succes met de voorbereidingen! 26 feb. '17
Paula Wat geweldig,wanneer gaat de reis beginnen.Eigenlijk… 24 feb. '17
Lisa v Dinther Wat leuk, ik kijk naar de verhalen uit en ik wens… 24 feb. '17
Carla Leuk!!!!!! Zouden wij ook graag doen!!!!!!! 23 feb. '17

« Vorige 1 2 3 4 Volgende »