como 2

1 augustus 2015 - Urgnano, Italië

Vergeten te vertellen dat we vandaag vertrokken zijn uit onno. Hebben een groot deel van de dag -onverhard- gereden langs de rivier de adda - schilderachtig- het was wel bewolkt vandaag. Maar prima fietsweer en tempetstuur. Langs de adda veel (oude) waterkrachtcentrales die soms wel iets weghebben van oude paleizen. Omdat we geen camping of b&b konden vinden (gesloten) gefietst naar urgnano iets buiten de route. Het is een hotelletje geworden en het plenst nu van de regen...

1. Jan:
    Hallo ciclisti,
    Leuke verhalen en leuke ontmoetingen met mensen. Reizen met de fiets is toch anders dan met de auto. Volgens mij zijn jullie al over de helft, Rome komt in zicht. Nog ff doortrappen. By the way. Nu negen uur zondag morgen is het al lekker warm en het wordt morgen tropisch. En daar na regen komt.......,juist.
    Gr Jan
  2. Paulien:
    2 augustus 2015
    Hoi kanjers, wat gaat het allemaal goed zeg, hoop dat de knietjes het bij kunnen houden! Ik heb dit jaar gezien dat Italië prachtig is en dat zie ik terug in jullie prachtige foto's. Fantastisch!
  3. Arjan & Lisette IJsselstein:
    2 augustus 2015
    Hoi buurtjes , wat zijn jullie al ver zeg wat een prestatie ! Zo te zien aan alle foto's een mooie reis . Wij wensen jullie nog veel succes . Groetjes Arjan , Lisette en Kids .
  4. Joanne:
    2 augustus 2015
    Ha Elly en Marien. Wat zijn jullie al ver zeg! Leuk om de verhalen te lezen en fijn dat het zo goed gaat! Zit beertje nog achterop? Wij zitten inmiddels uit te puffen aan de Middellandse zee. Groeten van jullie hotelgenoten in Thonville. Veel succes verder op weg naar Rome
  5. Jos Evertse:
    2 augustus 2015
    Tot nu toe al een fantastische prestatie. En m.i. een magnifieke ervaring. Ik ben wat laat "ingestroomd", maar dat had niets met desinteresse te maken hoor. Veel succes en krachten toegewenst. En uiteraard mooi fiets weer.
  6. Rick van der Hoeven:
    3 augustus 2015
    He luitjes,
    Zo te zien aan de mooie plaatjes en teksten gaat het allemaal prima, en gaat
    dit een prestatie van formaat opleveren.
    Dat de rest van jullie reis maar voorspoedig mag verlopen.
    Groetjes.
    Rick.
  7. Sylvia Rast:
    3 augustus 2015
    Vandaag de tijd genomen om jullie blog te lezen. Erg leuk om te lezen. Ongelofelijk dat jullie al zo ver zijn. Veel succes, maar vooral ook plezier bij de rest van jullie bijzondere reis.