Welkom op onze reisblog!

26 mei 2015

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Titia:
    27 mei 2015
    Marien en Elly,

Wat goed dat jullie toch de goede doelen verbinden aan jullie fietstocht. Ik vind dit een super mooi initiatief en sowieso vind ik het super knap en een enorme uitdaging dat jullie met de fiets naar Rome gaan!
    Ik wil jullie alvast heel veel succes wensen met deze reis en succes met alle voorbereidingen, we zullen jullie zeker volgen tijdens deze reis.

Zet hem op samen en geniet van alle mooie momenten en de prachtige natuur onderweg.
    Groetjes Titia.
  2. Peter:
    27 mei 2015
    Helemaal super lui! Ik wens jullie n intense en waardevolle tocht. Net als onze laatste reis. En hoop op n mooie bijdrage voor de twee geweldige instellingen.
  3. Martin Walbeek:
    1 juli 2015
    Marien en Elly,
    veel succes met dit (in)spannende fietstochtje voor het goede doel.
    Geweldig goed initiatief.
    Groetjes Martin Walbeek
  4. Marja en Edward:
    2 juli 2015
    Hallo Elly en Marien,

Nog even en dan is het zover: de fietstocht gaat beginnen.
    Wij wensen jullie veel succes .Geniet van alles wat op jullie pad komt!
    Wij blijven jullie volgen.
    Groetjes van Edward en Marja
  5. Paulien:
    9 juli 2015
    Hoi Elly en Marien,
    Heel veel succes met deze bijzondere reis. Veel plezier met de voorbereidingen en zet hem op jullie kunnen het!!
    Groetjes Paulien
  6. Arnold en Thea van Dinther:
    12 juli 2015
    Lieve Elly en Marien,
    Wij wensen jullie een heel mooie en veilige fietstocht naar Rome voor een heel goed doel ! Geniet ervan en blijf gezond, we gaan jullie volgen.
    Arnold en Thea